2021-2022 IKASTURTE HASIERA

Bi urteko ikasleak izan ezik, 2021-22 ikasturtea irailaren 8an hasiko dugu, goizeko ordutegiarekin, 9:00etatik 13:00ak arte. Goiz eta arratsaldeko eskolak irailaren 15ean hasiko ditugu.

Bi urteko ikasleak, berriz, irailaren 22an hasiko dira eskolan.

2021-2022 ikasturteko egutegia.

5.MAILAKOEN INGELESEKO BIDEOAK

4.MAILAKOEN INGELESEKO BIDEOAK

6.MAILAKO BOLETOEN ZOZKETA

6.mailako ikasleek saldutako boletoen zozketan saritua izan den zenbakia honakoa da:

Irabazleak eskolatik pasa beharko du saria jasotzera 30 eguneko epean. ZORIONAK!!

LH-2ko gelakoek martxoaren 4an "102 DALMAZIAR" antzezlana errepresentatu zuten. Primerako lana egin zuten! Zorionak!

MARTXOAK 8

LIBRE BIZI NAHI DUGULAKO

Pasa den ostiral arratsaldean ihauteriak ospatu genituen eskolan. Euria egin zuenez, ez ginen kalera atera baina, hala ere, umorerik ez zen falta izan eta primeran pasa genuen.

Gabonetako oporrak hartu aurretik bi iratxo etorri ziren  Antzuola Herri Eskolara  Olentzerorendako gutunak batzera.

Iratxoek primeran egin zuten beraien lana  eta ume denekin egon eta gero datorren urterarte agur esan ziguten.

Eskerrik asko!

ANTZUOLA HERRI ESKOLAKO KIDEAK EITB MARATOIAN

Antzuolako Herrri Eskolak, Goieskolako beste eskola batzuekin batera EITB-k antolatutako maratoian parte hartu du. Ikusi bideoa!