2021-2022 IKASTURTEA BUKATU DA

Ikasturtean zehar lan asko egin ondoren iritsi da oporrak hartzeko garaia. Ondo-ondo pasa uda eta irailaren 8an ikusiko dugu berriz elkar.

2022-2023 ikasturteko egutegia

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN JAIA

Datorren ekainaren 5ean Euskal Eskola Publikoaren 29.jaia ospatuko dugu Bastidan "Hazitik gora" lelopean.

Informazio gehiago jakiteko egin klik.

IRRISARRI LAND LH1 ETA LH2

KORRIKA

Eskerrik asko Korrika Txikia antolatzen eta gauzatzen lagundu duzuen guztioi!!!

KORRIKA BADATOR!!!!

Aspaldiko partez KORRIKA pasako da Euskal Herriko herrietatik martxoaren 31a eta apirilaren 10a bitartean. Eskolan, ohikoa denez, KORRIKA TXIKIA ospatuko dugu apirilaren 5ean. Arratsaldeko lauretan emango diogu hasiera Antigua auzoan eta herriko kaleak zeharkatu ondoren eskolako patioan bukatuko dugu.

ATERPETXEAK

Datorren astetik aurrera, aterpetxetako egonaldiekin hasiko gara. Hemen dituzue datak:

• Martxoaren 23,24 eta 25ean LH1 eta LH2ko ikasleak Irrisarri Landera joango dira.
  • Apirilaren 27,28 eta 29an LH3 eta LH4koak Irrisarri Landera joango dira.
  • Irrisarri Land-eko zubi tibetarra.
  • Maiatzaren 11,12 eta 13an San Martin de Unx-era joango dira LH6-ko ikasleak.
  • Maiatzaren 18,19 eta 20an San Martin de Unx-era joango dira LH5-eko ikasleak.

San Martin de Unx-eko aterpetxea.

GORA MARTXOAREN 8a!

Martxoaren 8a dela eta, urtero bezala, lanketa berezia egin dugu ikasle zein irakasleok eta guztion artean eskolako argazkian ikusi dezakezuen murala osatu dugu.

IÑAUTERIAK

Otsailaren 25ean iñauteriak ospatu genituen eskolan. Arratsalde zoragarria pasa genuen musika eta dantza artean eta denetariko mozorroak izan genituen gure artean. Dantza emanaldia eta gero, txokolate gozo-gozoa janez bukatu genuen.

ZEINTZUK DIRA ANTZUOLAN GEHIEN ERABILTZEN DIREN SARE SOZIALAK?

6.mailako ikasleek ikerketa lan bat gauzatu dute Antzuolako biztanleen artean sare sozialen erabileraren inguruan. Egin duten lan bikainaren ondorioak ikusteko egin klik esteketan.

LH6 A

LH6 B

2022-2023 IKASTURTERAKO MATRIKULAZIOA

2022-2023 ikasturterako matrikula egiteko epea urtarrilaren 17an ireki eta 28an amaituko da.

Aurkeztu beharreko dokumentazioa

6.MAILAKO IKASLEEN ZOZKETA

6.mailako ikasleek egindako zozketako zenbaki saridunaK honakoak ditugu:

-1250

-1615

Irabazleak eskolatik pasa daitezela sariaren bila.

EUSKARAREN EGUNA

INDARKERIA MATXISTAREN KONTRAKO NAZIOARTEKO EGUNA

Azaroak 25a dela eta, eskolan sentsibilizazio ekintza desberdinak egingo dira:

-Azaroaren 22an 5. eta 6. mailako ikasleen gurasoei zuzendutako hitzaldia egongo da arratsaldeko 18:00ean.

- Abenduaren 10ean, berriz, LH5 eta LH6ko ikasleen txanda izango da eta beraiek jasoko dute hitzaldia eskola ordutan.

- Gainerako ikasleekin ere, aste osoan zehar gaia landuko dugu.

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOZ HARRO

2021-2022 IKASTURTE HASIERA

2021-2022 ikasturtea ate joka daukagun honetan hainbat ohar eman nahi dizkiegu.

Ordutegia: Ikasturte honetan eskolako ikasle denak ordutegi berdina izango dute.
Goizez: 9:00etatik 12:30 etara.
Arratsaldez: 14:30etatik 16:30etara.

Gogoratu!: Irailaren 14rarte goizez bakarrik egongo gara: 9:00etatik 13:00etara.

Sarrerak
LH2, LH3, LH4, LH5 eta LH6ko ikasleak:
Patioko ate handitik sartu eta barruko portxean elkartuko dira bakoitza bere tutorearekin.

LH1 eta HH5 urteko ikasleak:
Patioan elkartuko dira tutorearekin.

HH 3 eta 4 urteko ikasleak:
Eskolako sarrera nagusian elkartuko dira tutorearekin.

HH2ko ikasleak:
Aurreko urtean bezela, gurasoekin igoko dira geletara.

Irteerak
LH2, LH3, LH4, LH5 eta LH6ko ikasleak : patioko ate handitik.
LH1, HH 5 urtekoak: sarrera nagusitik.
HH 4, 3 eta 2 urtekoak: sarrera nagusitik.

5.MAILAKOEN INGELESEKO BIDEOAK

4.MAILAKOEN INGELESEKO BIDEOAK

LH-2ko gelakoek martxoaren 4an "102 DALMAZIAR" antzezlana errepresentatu zuten. Primerako lana egin zuten! Zorionak!

MARTXOAK 8

6.MAILAKO BOLETOEN ZOZKETA

6.mailako ikasleek saldutako boletoen zozketan saritua izan den zenbakia honakoa da:

Irabazleak eskolatik pasa beharko du saria jasotzera 30 eguneko epean. ZORIONAK!!